Menu

 

TEXTRA (T)

A TEXTRA egy rendkívül sűrű és áthatolhatatlan, gumi-bevonatú szövet, melyet az oldalfaltól egészen a peremig alkalmazunk. Tökéletes rugalmassága és lényegében elhanyagolható tömege tovább fokozza a Tubeless Supra külsőgumi kezelhetőségét. Ezzel egyidőben a gumi oldafalát fenyegető defektveszély jelentősen csökken a tömegre gyakorolt minimális hatás mellett. Az ilyen kivitelű külsőgumikat elsősorban nagyon megterhelő, nehéz versenykörülmények közé terveztük: különleges irányíthatósági jellemzők mellett maximális megbízhatóságot garantálnak.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Rendkívül tartós gumírozott szövet
  4. Aramid perem

 

PUNCTURE´S FEAR (PF)

Puncture´s Fear (PF) – egy különleges, erős és sűrű szövésű szövetanyagból készült textilszalag, mely a futófelület és a belső szerkezet között elhelyezve csökkenti a defekt valószínűségét. Segítségével a szükséges helyen nő a külsőgumi merevsége, vastagsága, csökken a gördülési ellenállása, változatlan marad a tapadóereje. A defektálló rendszer nem növeli jelentős mértékben a külsőgumi tömegét.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Rezgéscsillapító sáv
  4. Aramid perem
  5. Sűrű szövésű textilszalag

 

STOP THORN ULTIMATE (STU)

Extrém vastag (4 mm) futófelületi defektvédelem: különleges gumi-alapanyagból készült réteg a futófelület, és az alap-szerkezet között. Tulajdonságainak és méretének köszönhetően általános használat során a legtöbb éles tárgytól, vágástól megvédi a gumit. A plusz réteg növeli a külső merevségét és ellenálló képességét, ugyanakkor a gördülési ellenállás és tapadás változatlan marad. Az STU rendszerrel ellátott külsők további biztonsági sajátossága a gumi oldalán végigfutó fényvisszaverő sáv.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Gumi oldalfal
  4. Csavart acélszálak (2x2)
  5. Defektvédő gumiszalag
  6. Fényvisszaverő sáv

 

STOP THORN (ST)

Minimálisan 3 mm vastag, különleges összetételű gumi-szalag a futófelület és a gumi belső szerkezete között. Tulajdonságainak köszönhetően hatékonyan védi meg a külsőgumit defekttel, vágásokkal szemben. Növeli a futófelület merevségét és ellenálló-képességét, ugyanakkor megőrzi a tapadását, csökkenti gördülési ellenállását. Az optimális teljesítmény érdekében a Long Way kivitel felépítését és oldalsó fényvisszaverő sávot is alkalmazunk.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Gumi oldalfal
  4. Csavart acélszálak (2x2)
  5. Defektvédő gumiszalag
  6. Fényvisszaverő sáv

 

ANTIPUNCTURE SYSTEM (APS)

A külső mintázat és a belső szerkezet közé elhelyezett, körülbelül 1 mm vastag, különleges gumiszalag, mely csökkenti a defekt lehetőségét (magas szerkezeti erő és szilárdság). Segítségével a szükséges helyen nő a külsőgumi merevsége, vastagsága, csökken a gördülési ellenállás, változatlan marad a tapadóerő.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Gumi oldalfal
  4. Csavart acélszálak (2x2)
  5. Defektvédő gumiszalag
  6. Fényvisszaverő sáv

 

 

WELTEX (Carbon-felni védelem)

KOPÁSÁLLÓ, PEREMVÉDŐ TECHNOLÓGIA

Egy rendkívül tartós gumírozott szövetréteg magas sűrűségű polimer szálakkal, mely a külsőgumi peremét óvja. Magas rugalmassága és elhanyagolható tömege révén növeli a kopással szembeni ellenállást, melyet elsősorban a carbon felnik pereme okoz.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. WELTEX (Carbon-felni védelem)
  4. Aramid perem

 

SLUG – SELF SEALANT (SSS)

Preventív, gél alapú bevonat a tömlő belső falán organikus rostokból, polimerekből, kötő-, sűrítő- és szilárdító anyagokból. A géles folyadék 3 mm szúrás átmérőig képes eltömíteni a lyukakat.

 

Mitas.Co.Hu.

Rubena a.s.
Akademika Bedrny 531/8a, Věkoše 500 03 Hradec Králové,
Czech Republic
http://www.mitasbiketyres.com

Kövess minket:

Log In or Register