DEFEKTVÉDELEM

PUNCTURE´S FEAR (PF)


Puncture´s Fear(PF) – egy különleges, erős és sűrű szövésű szövetanyagból készült textilszalag, mely a futófelület és a belső szerkezet között elhelyezve csökkenti a defekt valószínűségét. Segítségével a szükséges helyen nő a külsőgumi merevsége, vastagsága, csökken a gördülési ellenállása, változatlan marad a tapadóereje. A defektálló rendszer nem növeli jelentős mértékben a külsőgumi tömegét.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Rezgéscsillapító sáv
  4. Aramid perem
  5. Sűrű szövésű textilszalag

PUNCTURE ENEMY (PE)


Puncture‘s Enemy (PE) – a kettős védelmet kínáló technológia – egy defektálló gumisáv a futófelület alatt (APS) és egy különlegesen kezelt gumi-szövet (CE), mely a külsőgumi teljes felületén megtalálható. A kettős védelemnek köszönhetően a külsőgumi futófelületi defekt ellen maximálisan védett, és a különleges szövetanyag a termék oldalfalát is hasonlóan óvja. Ezen különleges védelemmel ellátott termékek megterhelő körülmények közé ajánlottak, ahol a tartósság, a biztonság és a megbízhatóság a legfontosabb elvárások.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Impregnált textil szövet
  4. Aramid perem
  5. Defektvédő gumiszalag

LONG WAY (LW)


Szövetszerkezet: 29 TPI; hordós technológia (OLT)

Oldalfal: Megerősített gumi (GW); kimagaslóan dinamikus tulajdonságú alapanyag

Perem: Csavart acélszálak (TW)

Jellemzők: Magasabb futófelületi- és oldalfali defektvédelem; a Classic kivitelhez képes kétszer nagyobb élettartam

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Gumi oldalfal
  4. Csavart acélszálak (2×2)

STOP THORN ULTIMATE (STU)


Extrém vastag (4 mm) futófelületi defektvédelem: különleges gumi-alapanyagból készült réteg a futófelület, és az alap-szerkezet között. Tulajdonságainak és méretének köszönhetően általános használat során a legtöbb éles tárgytól, vágástól megvédi a gumit. A plusz réteg növeli a külső merevségét és ellenálló képességét, ugyanakkor a gördülési ellenállás és tapadás változatlan marad. Az STU rendszerrel ellátott külsők további biztonsági sajátossága a gumi oldalán végigfutó fényvisszaverő sáv.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Gumi oldalfal
  4. Csavart acélszálak (2×2)
  5. Defektvédő gumiszalag
  6. Fényvisszaverő sáv

STOP THORN (ST)


Minimálisan 3 mm vastag, különleges összetételű gumi-szalag a futófelület és a gumi belső szerkezete között. Tulajdonságainak köszönhetően hatékonyan védi meg a külsőgumit defekttel, vágásokkal szemben. Növeli a futófelület merevségét és ellenálló-képességét, ugyanakkor megőrzi a tapadását, csökkenti gördülési ellenállását. Az optimális teljesítmény érdekében a Long Way kivitel felépítését és oldalsó fényvisszaverő sávot is alkalmazunk.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Gumi oldalfal
  4. Csavart acélszálak (2×2)
  5. Defektvédő gumiszalag
  6. Fényvisszaverő sáv

ANTIPUNCTURE SYSTEM (APS)


A külső mintázat és a belső szerkezet közé elhelyezett, körülbelül 1 mm vastag, különleges gumiszalag, mely csökkenti a defekt lehetőségét (magas szerkezeti erő és szilárdság). Segítségével a szükséges helyen nő a külsőgumi merevsége, vastagsága, csökken a gördülési ellenállás, változatlan marad a tapadóerő.

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Gumi oldalfal
  4. Csavart acélszálak (2×2)
  5. Defektvédő gumiszalag
  6. Fényvisszaverő sáv

TOP ANTIPUNCTURE SYSTEM (TAS)


A tömlő futófelületi megerősítése ellenállóbbá teszi azt a defekttel szemben. A nagyobb vastagság egyben nagyobb akadályt jelent az éles tárgy számára. A belsőgumi részben ugyan beljebb nyomódik, de ez a rugalmasság megakadályozza, hogy a tárgy teljesen átszúrja a futófelületet. Ideális választás hosszútávú kerékpáros túrázáshoz.


ANTISNAKEBITE SYSTEM (ABS)


A tömlő oldalfalának megerősítése ellenállóbbá teszi azt az úgynevezett „kígyóharapással“, becsípődéssel szemben. Akadálynak ütközve, vagy a külsőgumi eldeformálásakor a belsőgumi falai egymásnak ütköznek, ekkor a felni kicsípheti azt. A tömlő megerősített része azonban vastagabb, rugalmasabb, ami segít a nyomás elosztásában. Ideális választás a versenysport számára, elsősorban Downhill, FourCross, FreeRide és megterhelő CrossCountry felhasználásra javasolt.


SLUG – SELF SEALING (SSS)


Preventív, gél alapú bevonat organikus rostokból, polimerekből, kötő-, sűrítő- és szilárdító anyagokból, amely 3 mm méretig eltömíti a lyukakat.