FELÉPÍTÉS

RACING PRO MAX


Szövetsűrűség: 127 TPI; hordós technológia (OLT)

Oldalfal: Skinwall (SW)

Perem: Megerősített Aramid perem (AR)

Jellemzők: Alacsony tömeg; alacsony gördülési ellenállás; széles guminyomás tartomány; egyszerű tárolhatóság

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Rezgéscsillapító sáv
  4. Megerősített Aramid perem

RACING PRO


Szövetsűrűség: 127 TPI; hordós technológia (OLT)

Oldalfal: Skinwall (SW)

Perem: Aramid perem (A)

Jellemzők: Alacsony tömeg; alacsony gördülési ellenállás; széles guminyomás tartomány; egyszerű tárolhatóság

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Rezgéscsillapító sáv
  4. Megerősített Aramid perem

TUBELESS SUPRA


Szövetsűrűség: 127 TPI; hordós technológia (OLT)

Oldalfal: Skinwall (SW)

Perem: Aramid perem (A) + magas rugalmasságú segédanyag

Jellemzők: 3 különböző felhasználási mód (ld. ábra). Magas komfort; alacsony gördülési ellenállás; széles guminyomás tartomány; „kígyóharapás“ jelenség megszüntetése; közel azonos tömeg a teljes, hagyományos rendszerhez képest (külsőgumi, belsőgumi, küllővédő szalag)

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Tömítő peremvédelem
  4. Aramid perem

SPORT MAX


Futófelület: 29 TPI; hordós technológia (OLT)

Oldalfal: Skinwall (SW)

Perem: Megerősített csavart acélszálak (TWR)

Jellemzők: Alacsony tömeg; ár és gyártási minőség optimális aránya

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Rezgéscsillapító sáv
  4. Megerősített csavart acélszálak (3×2)

SPORT


Futófelület: 29 TPI; hordós technológia (OLT)

Oldalfal: Skinwall (SW)

Perem: Csavart acélszálak (TW)

Jellemzők: Alacsony tömeg; magas nyomásállóság; magasfokú kényelem

  1. Futófelület
  2. Szövetszerkezet
  3. Rezgéscsillapító sáv
  4. Megerősített csavart acélszálak